Regnig morgon

Det blev ingen morgonlänk. Steg upp i god tid, men så såg jag att det regnade. Hade ingen lust att börja morgonen som en dränkt katt så jag beslöt mig för att sussa vidare. Det var nog ett bra beslut för jag var rätt trött och känner mig betydligt piggare nu.

Solen tittar fram igen så det ser lovande ut för mina kvällsplaner. Det blir picnic i parken i goda vänners lag. Fredag är nog den underbaraste dagen av alla i veckan. Känslan av att ha en hel helg framför sig som jag själv får planera och fylla med aktiviteter är underbart. Tror att denna helg blir det i varje fall lite golf och så tror jag att jag skall besöka några cykelbutiker för att se ifall jag skulle unna mig själv en ny cykel.

Happy friday och start på helgen!


Kommentarer
Postat av: Snorkfröken

Ja fredagar är verkligen sköna! Och najs med picnic - hoppas vädret är picnic-vänligt ikväll.

2009-07-03 @ 20:32:50
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkfröken: Blev tyvärr ingen picnic, blåste o var kallt. Vi körde en inomhusversion i stället som också det var trevligt :)

2009-07-05 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0