Friska andetag

Sov lite oroligt i natt. Vaknade flera gånger och kollade på klockan. I varje fall så var jag superpigg då den ringde kl 06.50 och det var dags för morgonlänk. Hoppade upp och gav mig ut på lätta ben. Gårdagens stretchande gav verkligen resultat. Har länge funderat på att gå till en massör också, men det har inte blivit av. Kanske dags att ta tag i det och boka en tid i dag...

Kan inte direkt säga att det är sommarväder, men i varje fall är det bättre än i går. I natt har det regnat så det var syrerik luft jag andades in då jag sprang. I kväll blir det spinning och träffis med Angelica.

Dags o dricka upp blåbärssmoothien och sticka till jobbet... Få se hur länge jag är pigg efter nattens få timmar av sömn...



Kommentarer
Postat av: Anna

Själv har jag en härlig träningsvärk i rumpan så dagens intervaller var.. ojojoj :)

2009-07-07 @ 09:00:26
URL: http://metrobloggen.se/annoula
Postat av: Jenny

Anna: Härligt med träningsvärk ibland, eller hur :)

2009-07-07 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0