Time for some shopping

I dag börjar rean. Ska träffa Sanna och Pépa på stan för lite shopping om en timme :) Få se om jag lyckas göra några fynd...

I går kväll hade jag som sagt besök av Jessi, Sanna och Pépa. Hade en jätte mysig kväll hemma hos mig. Bjöd på lite tilltugg, bl.a. laxsnittar, ansjovisrullar och dadlar med bacon och mandel. Dadlarna var en succé, kan rekommenderas som salt tilltugg till glögg eller ett glas vitt vin :) Tack för en toppen kväll tjejer!





I kväll tänkte jag mig till gymmet och springa och på ett pass pilates. Önskar er en skön söndag och lyckad shopping åt alla som skall ut på det :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja, de där dadlarna är faktiskt riktigt mysiga! De smakar jul! :)

Ska själv också försöka införskaffa mig de där skidorna idag och för att sedan åka iväg på ett skidpass imorgon efter jobbet :D Spännande som bara den! Hoppas du fyndade nåt trevligt på stan!

2009-12-27 @ 13:04:12
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Hoppas det gick bra med skidinköpet. Väntar mig en rapport i morgon då du har testat dem :) Jag köpte en del småsaker på stan, inga större fynd.

2009-12-27 @ 15:40:53
Postat av: Anonym

tycker att du är pahittig da det gäller mat och att fixa till. Det sag väldigt gott ut!

2009-12-27 @ 17:04:47
Postat av: Jenny

Anonym: Tack för det! Hör till mina favoritsysselsättningar att planera fester, middagar och kalas :)

2009-12-27 @ 21:04:26
Postat av: Cecilia

Åh vad gott!

2009-12-27 @ 21:29:15
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Snorkkis

Ser verkligen gott ut; tror det skulle locka med snittar här i huset till nyår också. Hoppas att du hittade nåt kul på rean!

2009-12-28 @ 19:31:14
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Snittar brukar vara omtyckt tilltugg till ett glas skumppa, blir säkert toppen till nyår :)

2009-12-28 @ 20:16:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0