Combat och show med änglar

Blev ett pass combat i kväll. Ryggen kändes bra i morse, men efter en dags sittande framför datorn fick jag irriterande ont igen. Beslöt mig ändå för att träna, längtade så efter combat. Ryggen blev varken bättre eller sämre av träningen så antar att det inte i alla fall gjorde saken värre. Börjar misstänka att det är en nerv som är i kläm så då borde massage hjälpa. Undrar bara när jag skall lyckas få tid till en massör...?

Just nu kollar jag på Victoria Secrets fashion show med Lena och förundras över modellernas kroppar. De ser alla ut som dockor. Under pausen hann Lena med att göra lite rumpövningar som änglarnas personliga tränare rekommenderade...haha...få se om det ger resultat..hihi. Åtminstone säger hon att det känns :)

I morgon är det nyårsafton :) Det blir sushi och party hemma hos Sanna och kanske en sväng till krogen...har en känsla av att det kommer att bli en toppen kväll och en fin start på det nya året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0