Tidig golf

God morgon bloggen. Tycker jag är ganska duktig som stiger upp kl 07.30 på min semester. Skall up på en 18-håls golfrunda med mamma och pappa. Har inte spelat på tre veckor, så få se hur det går. Antar att detta säger lite om hur aktiv golfspelare jag är... Skulle säkert vara där oftare om jag hade en bil. Nu är jag alltid bunden av andra som skall och spela och får anpassa mitt spelande efter det.

I går kväll var jag på combat. Det var superkul för att det var ny serie. Alltid lite extra intressant då de e nytt program, hjärnan får nåt att bita i.

I kväll blir det bio för omväxlings skull. Skall gå och se The Proposal, ser framemot det :)

Ha en bra dag vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0