Terränglöpning

I morse då jag vaknade hade jag ont i halsen igen. Valde att trotsa det och började dagen med 60 minuters löpning i Vasklotskogen. Hade något högre puls än vanligt, vilket tyvärr nog är ett tecken på att min förkylning fortfarande sitter i kroppen. Undrar om jag förrvärrade saken i fredags då jag hade på endast en tunn sommarklänning på kvällen? I vilket fall som helst njöt jag av naturen i morse och stötte till och med på några bärplockare.

Nu tycker jag att jag mår bättre och hoppas på att det var bara var tillfälligt halsont jag hade i morse. Lena ringde och sade att hon också har ont i halsen och känner sig hängig. Tycks vara en besvärlig förkylning det här som inte ger med sig.

Nu inväntar jag middagsbesök och ser fram emot en trevlig kväll i gott sällskap :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0