Solmogna hallon



Började dagen med att ge mig ut i skogen för att plocka hallon. Det var rätt urplockat redan så jag fick nöja mig med en liter. Skall till sommarstugan i helgen, så jag antar att det finns mera att plocka där. Skönt var det i varje fall att nossa på i skogen och lyssna på fågelsång.

Cyklade via Elgiganten och köpte en ny eltandborste, min gamla gav upp i morse. Eltandsborste är något jag inte skulle klara mig utan. Tror att det är en sådan sak att då man väl har börjat använda eltandboste så klarar man sig inte utan den. Tänderna blir inte lika rena då man borstar för hand.

Nu har jag ätit en laxsallad, skall rensa mina hallon och så bär det av mot gymmet. Skall springa dit, köra lite konditions- och muskelträning. I kväll skall jag på middag med Lena och Ulli. En fin ledig dag med andra ord.

I morgon har jag min sista semesterdag. Tiden har gått så fort...kan inte förstå att jag har varit ledig i 2,5 veckor. På ett sätt är det skönt att komma tillbaka till rutiner osv. men visst kunde jag fortsätta att fördriva tiden som jag har gjort nu också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0