Semester!



Finns det något bättre än första kvällen av semestern. Då jag låste och gick från jobbet i dag kände jag stor lycka. Nu ska jag njuta av livet i två veckor: sola, simma, läsa, äta god mat och träna.

Fick glada besked hos läkaren i dag också. Mitt CRP hade sjunkit till normalnivå + att alla andra prover de tog på mig visade toppevärden. Nu är jag verkligen undersökt och kan tryggt åka iväg till Kreta. Kände redan i morse då jag vaknade att jag var mer utvilad och friskare än på länge. Nu har jag endast lite ont i halsen. Undrar om jag vågar ge mig ut och springa i morgon, eller ska jag vila ännu en dag för säkerhets skull? Får känna efter dagsformen i morgon.

Nu ska jag stryka lite inför resan och ladda ipoden med ny musik :) Trevlig fredag kväll åt er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0