Release me, release my body...

http://www.youtube.com/watch?v=LSb6e3grdL8

Bra träningslåt som jag sprang till i morse. Ja ni såg rätt jag var och sprang i morse :) Tog det lugnt, men oj vad mina ben njöt. Pulsen var fortfarande högre än normalt, men nu får jag ju vila på Kreta i en vecka så jag antar att det inte gjorde nån skada att jag inte kunde hålla mig i morse...

Under semesterveckan på Kreta kommer jag att ta en bloggpaus eftersom jag vill ha paus från allt som heter dator, telefon och tv. I vilket fall som helst har jag tänkt att jag skall prova på att välja de hälsosammare alternativen framom de värsta kaloribomberna under resan. Vanligtvis frossar man ju i en massa med förbjuden mat och får sedan kämpa för att rymmas i kläderna igen efter semestern. Tror inte detta ska bli så svårt i Grekland eftersom grekisk kost är rätt hälsosam i sig med grekisk sallad, tsatsiki, oliver osv. Vi ska se hur det går... Givetvis kommer jag att unna mig vin och en glass nu som då om det känns som att jag vill ha det.

I dag skall jag på barnkalas, min systers yngsta prinsessa fyller tre år. Måste först ge mig ut på stan och köpa en present åt henne. Tror det blir kläder, brukar helst köpa det för att de redan har så mycket leksaker.

Ha en toppen lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0