Balsam för själen

Villa-avslutningen var mycket lyckad. Firade med superb mat och trevlig samvaro med stora familjen. På kvällen rodde jag ut marschaller med min systers man, njöt av mörkret och de vackra upplysta stränderna. Senare sköts de raketer och frossades i en hel del onyttigheter.

I dag har jag spenderat hela dagen i skogen. Plockade flera liter kantareller och likaså hallon. På eftermiddagen kom jag in till stan och gick på pilates. Oj så bra det var, tuff träning för inre muskulaturen. Nu skall jag verkligen ta tag i pilatesträningen igen och gå åtminstone en gång per vecka. Skön avkoppling, men samtidigt tuff träning. Skakade efter passet så jag tog i ordentligt, antar att jag kommer att ha sjuka mag- och ryggmuskler i morgon. Effektiv träning behöver inte alltid innebära hopp, skutt och svett. Prova på pilates så förstår ni vad jag menar :)

Kort sagt har denna dag varit som balsam för själen med skog och pilates, så nu e jag redo för veckans utmaningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0