Toy Story 3

Första gången jag var på 3d bio och det var en häftig upplevelse. Toy Story 3 var faktiskt en bra film även för vuxna. Var rädd för att jag skulle dö av tristess på bion, men det gjorde jag verkligen inte. Länge sedan jag ens har sett en "vuxenfilm" som skulle vara lika bra. Tror jag skrattade mer än barnen ibland :) Så hopp hopp iväg med er till biosalongen bara.



I dag skall jag vara grymt effektiv. Steg upp tidigt och har redan städat lägenheten. Nu skall jag iväg till villan och plocka lingon, sen blir det att köra igenom mitt 90 minuters spinningprigram på Lady Line och slutligen om jag hinner ett besök på golfbanan med Sanna. Solen skiner så det kommer att vara en njutning i skogen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0