Welcome to my girly balcony



Så här blev det. Att köpa bord och stolar visade sig vara ett större projekt än jag hade tänkt mig. Först var jag till Asko där jag direkt hittade det jag var ute efter. Då tjejen som betjänade mig skulle hämta bordet och stolarna var hon borta i en evighet för att sedan komma tillbaka med bara en stol och ett bord. Hon sa att de andra stolarna är så långt in i lagret att hon inte får fram dem...

Jag hade redan betalat för kalaset och frågade om det inte finns någon annan som kan hämta stolen. Nej det gjorde det inte. Tjejens förslag var att jag skulle komma tillbaka en annan dag. Tyckte detta var mer än uselt så jag bad om att få tillbaka pengarna och fortsatte sedan jakten på bordet och stolarna. Några timmar senare är jag hemma med möbler, blommor och tillbehör. Nöjd o glad över resultatet, men lite mera blommor skall jag nog plantera för att öka på mysfaktorn ytterligare.

Shoppade ett par nya träningsshorts, ett par vita Vagabond pumps och en klänning/tunika som jag inte ännu har bestämt mig för om jag ser ut som en galen påfågel i, eller om den faktiskt är snygg. Ska ut o busa med tjejerna i kväll så kanske jag sätter på mig den då och känner efter...hahaha... Snart bär de av till Artistica, kul kul!







Kommentarer
Postat av: Camilla

Vad mysigt! :)

2010-05-23 @ 18:24:59
Postat av: Jenny

Camilla: Tack! Jo de blev det :)

2010-05-23 @ 20:04:24
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vad fint det blev! :)

2010-05-24 @ 08:00:52
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Så inbjudande det ser ut!

2010-05-24 @ 12:43:05
URL: http://junikrafs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0