Lekdagen är här

Lördag morgon och solen skiner! Vaknade upp rätt tidigt och funderar nu på att ge mig ut på en springtur i solskenet. Ser ut som en blekfis så lite sol skulle nog göra mig gott.

Jag skall hämta upp flickorna kl 13 och innan dess borde jag hinna med en del. Skall bl.a. förbereda mat och hitta på en dikt till mitt morsdagskort, vilket kan ta en tid...Inte har ni väl glömt bort att det är morsdag i morgon?

För tillfället sitter jag och inväntar ett samtal på Skype. Tänk så fantastiskt att det i dagens läge finns verktyg som Skype. Att man kan ringa gratis runt i världen 24/7 och se den man talar med är ju helt otroligt.

Återkommer i morgon med spännande berättelser om hur dagen och natten har gått...haha...få se hur spännande det blir :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Lycka till! och ha en bra dag och natt, du har ju gjort det förut så nog vet du ju att det kommer att gå bra.

Jag håller med om att skype är riktigt bra.

2010-05-08 @ 09:23:24
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Tack! De små gullungarna ligger o sover nu. Själv sitter jag o halvsover framför en film. Dags att ge efter för nukkumatti snart :)

2010-05-08 @ 21:13:11
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0