The big test is over :)

Yes äntligen är det över! Jag var inte alls nervös i dag på dagen eftersom jag hade väldigt mycket på jobbet, men då jag väl kom till gymmet pirrade det rejält i magen. Som tur gick det bra. Jag fick väldigt positiv och konstruktiv kritik. Nu är jag officiellt godkänd spinninginstruktör, så nu e "Dä ä bar å åk” som Ingemar Stenmark brukar säga. Känner mig mer taggad än någonsin till att visa vad jag går för som instruktör. Tog upp frågan angående min positivism efter att jag hade dragit mitt pass och enligt de som bedömde skall jag absolut inte ändra på mitt sätt o vara. De som inte gillar positiva och glada Jenny får helt enkelt välja någon annans timmar.

Nu ser jag fram emot att bänka mig i soffan framför Lets Dance med en bit god mat och ett glas vin. Tänker för en gångs skull njuta av min prestation och känna mig nöjd med det jag har åstadkommit i dag. Hur ofta gör man egentligen det? Jag är rätt självkritisk så det är sällan som jag ger mig själv en klapp på axeln och konstaterar att: Jenny det här gjorde du bra! Tror detta är ett allmänt "problem" bland oss finländare. Så vänner ta er tid till att berömma er själva då ni har gjort något bra och njut av det!

Önskar er alla en skön fredag kväll!

Kommentarer
Postat av: Sis...

G R A T T I S!!!! Du e bäst!

2010-03-06 @ 09:38:02
Postat av: Cecilia

Grattis. Nog tycker jag att du får och skall vara riktigt nöjd och stolt över dig själv!

2010-03-06 @ 10:02:13
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Sis: Tack kära syster!

Cecilia: Absolut :)

2010-03-06 @ 14:58:21
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0