Redan torsdag!

Tjolahopp :) Tänk då var torsdagen över och i morgon är det redan fredag. Veckorna går verkligen fort.

I dag efter jobbet cyklade jag till gymmet i snöslasket och gick på BodyStep. Det var kul efter allt spinnande den senaste tiden. Efter det kom jag hem och planerade mag- och ryggjumppan som jag skall dra i morgon. Jag var själv på mag-/ryggjumppa i går kväll och har faktiskt haft riktig träningsvärk i de muskelpartierna i dag. Inte så lovande inför morgondagens pass. Nej, men det går nog om under natten. Det var nog bra att jag var på step i kväll och mjukade upp kroppen lite.

Skall bli spännande att se hur det känns att stiga upp 05.45 i morgon. Hoppas i alla fall att jag kommer att kunna sova lugnt och inte oroa mig för att jag skall försova mig. Underbart i att det är fredag i morgon. Skall bli en superskön helg.

I kväll är det premiär för nya avsnitt av Lyxfällan. Tycker det är ett urskoj program. Blir alltid lika förvånad över hur vissa människor kan ha så lite koll på sin ekonomi som de har...

Kommentarer
Postat av: Sammen

ööö...haaaallååå...de ju redan fredag...eller....de ju nu redan lördag! :)

:D

2010-03-13 @ 02:08:27
URL: http://www.sammen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0