Lottovinst

Köpte för ovanlighetens skull en Ässälott i går. Det hela började bra med en ruta på 75 000 €. Min fantasi skenade i väg och jag funderade på vad jag skall göra med vinstpengarna. I alla fall så slutade det hela med en vinst, men inte riktigt på 75 000 € utan på 4 €. Vilken vinst, så rik jag blev! Nå jag får väl en ny lott för de pengarna så då kan jag igen fantisera en stund om vad jag skall göra med pengarna innan verkligheten faller på :)

Var och tränade mitt spinningprogram i går kväll. Hela tre timmar cyklade jag och byggde program. Kan ni förstå att man hinner trampa igenom 24 låtar på 90 minuter! Inte så lätt att göra de 90 minutrarna varierande, kul och inte allt för tunga...puh... Allt det här med att bygga program (söka musik, ladda ner, bränna, planera själva träningen) är nog väldigt tidskrävande i början. Hoppas på att allt löper lättare efter ett tag som instruktör. I dag skall jag trampa igenom hela programmet och hålla tummarna för att det är ok för körning på tisdag.

Den här helgen har annars varit riktigt skön. Njöt av att vakna kl 8 i morse och känna att jag har hela dagen på mig att uträtta en massa med spännande saker som att tvätta, städa, koka och träna. Nej men på riktigt så har det varit underbart att bara vara i stället för bio/middag/fest som helgerna vanligtvis innebär.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Lütförslag :)



Hot Hot Hot- Arrow

Jaki Graham - Set Me Free

Katrina and the Waves - Walking On Sunshine

Mad'House - Holiday

Kim Wilde - Kids in America

Kylie - The Loco-Motion

Roxette - Dressed For Success



nyare

KE$HA - TiK ToK

miami sound machine 'conga'

She Wolf Shakira

Britney Spears 3

David Guetta feat Akon Sexy

Lady Gaga Bad Romance

Madonna Celebration

2010-03-07 @ 18:37:57
Postat av: Jenny

Tack för förslagen. Programmet är klappat och klart, men kan säkert ha nytta av dina förslag i framtiden :)

2010-03-07 @ 19:00:04
URL: http://[email protected]
Postat av: Liza

Oj, grattis till storvinsten! :)

Jag kan tänka mig att det går mycket tid åt att planera ett pass, men tror nog du kommer in gängorna ganska snart! :)

2010-03-08 @ 10:23:38
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Ja grattis till vinsten. Jag avundas. Tror det aldrig har hänt sig att jag vunnit på en skraplott.

2010-03-08 @ 19:39:35
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Liza: Tackar, känner mig som sagt väldigt rik...tror som du skriver att träning ger färdighet :)

Cecilia: Tack! Kanske du också ska köpa en o vinna 4 € :)

2010-03-08 @ 21:24:42
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0