Smakrika ekoägg

Köpte ekoägg för första gången i går. Åt ett till frukost i dag och kan ärligt säga att det var mycket godare än vanliga ägg, men smak på något sätt och konsistensen var mer fast. Testa får ni se!

Började morgonen med en löptur i Vasklotskogen och där var jag väldigt ensam. Otroligt annars hur befriande det är för tankeverksamheten att löpa. Många saker klarnade under min vistelse i skogen, bl.a. något så viktigt som vad jag skall ha på mig i kväll :)

Nu bär det av till golfbanan, ser väldigt regntungt ut så håll tummarna för att vi klarar oss utan regn!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag brukar oxo tänka en hel del när jag cyklar och ta beslut om stora saker, som tex. vad jag ska skriva om på bloggen. Jag brukar höra mig själv i skallen diktera hur jag ska formulera mig, där på Alskatvägen, och så mitt i allt swischar en lastbil förbi så att jag får börja om från början igen :)

2010-06-12 @ 17:06:28
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Tror tankeverksamheten mår bra av all typ av motion :)

2010-06-13 @ 19:43:34
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0