Pink nails



Nu har jag rosa fina naglar. Det var en njutning att få naglarna fixade, men inget jag skulle spendera pengar på själv. Behandlingar av olika slag är ju helt fantastiska att få i present. Det är väldigt sällan jag unnar mig själv något liknande.

I jämförelse med manikyren för 4 € i Thailand levde tyvärr inte denna upp till förväntningarna. Visst hon filade och lackade naglarna, men inte alls så noggrant och fixade inte ens nagelbanden. Nu låter jag som en överklassbrutta som tycker om att utnyttja billig arbetskraft, vilket inte är min mening...men Vasa day Spa rätt saftiga priser på alla behandlingar och de har hittills inte inte motsvarat prisnivån och mina förväntningar.

Efter ett svettigt BodyStep pass med energiska AC tillredde jag en supersallad åt mig själv. Vad säger ni om rostade pinjenötter, getost, soja- och vitlöksmarinerade broilerstrimlor, färsk ananas, groddar m.m. Mums säger jag :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygga ser naglarna ut ändå! Salladen lät verkligen smaskig och vi ses imorgon på din spinning! :)

2010-06-15 @ 20:28:26
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ifall man vill fixa naglarna rekommenderar jag Anastasia Beauty. Brukar gå till Jenni och fixa mina.. Har aldrig provat vanlig manikyr, men jag tror nog de har det oxå. Jag har bara varit o lagat gelnaglar, och jag är supernöjd! Från att ha haft nedbitna minimala naglar till långa fina :)

2010-06-15 @ 20:47:52
Postat av: Jenny

Sofia: Vad kul att du kommer i morgon :)

Camilla: Tack för tipset. Jag har själv helt sönderflagnade och korta naglar just nu...sku int va helt fel med lite gel :)

2010-06-15 @ 21:07:14
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Tomas

Namsi säger jag. Lite honung på getosten så hade det varit fulländat :)

2010-06-16 @ 05:00:19
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Liza

Mmmm, det låter helt fantastiskt mumsigt! Och naglarna är riktigt sommarfina! :) Oj, om mina naglar kunde se en i närheten likadana ut...(jag är en nagelbitare, bläää)

2010-06-16 @ 07:19:32
URL: http://lizalopare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0