Picknick inomhus

Det blev ingen picknick i parken i går. Det var kallt, blåsigt och allt annat än soligt och varmt i Vasa. I stället hade vi picknick inomhus hemma hos mig. Mysigt var det även om det blev lite varmt med 15 personer i min tvåa.

På dagen var jag som sagt på min första golfrunda med Sanna som gick betydligt bättre än jag hade tänkt mig. Ser lovande ut för den kommande sommaren och möjligheterna till att sänka mitt handicap. Det här kommer jag säkert att få äta upp, kan mycket väl bara ha varit "nybörjartur" också.

I kväll körde jag igenom mitt omformade spinningpass och är äntligen nöjd. Hoppas att kunderna också är det på onsdag :) Kan lova ett varierande program med en del överraskningar...hihi...

Efter spinningen testade jag på nya pumpserien med Lena. En bra och utmanande serie, speciellt för benen. Tyvärr var inte musiken lika bra. Många av låtarna har jag lyssnat på till lust och leda under vårvintern då jag har sprungit. Får byta musik i iPoden så kanske det känns mer inspirerande att gå på pumpen.

Ny vecka i morgon med nya möjligheter :) Skulle inte vara helt fel att vara lärare just nu och påbörja sin första semestervecka...hoppas min syster njuter för min del också...

Kommentarer
Postat av: Tomas

Men vilket semesterväder dom fick, lärarna. Min termometer visa 8 grader och det är mulet. Alltid en liten tröst för oss som måste jobba ännu :)

2010-06-07 @ 06:02:35
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Du har så rätt. Bara solen skiner efter midsommar är jag glad :)

2010-06-07 @ 07:33:35
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Liza

Åååh, picknick i kämppän låter ju helmysigt! kan tänka mig att det var sk*t-skoj! :)

2010-06-07 @ 08:41:01
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Tomas

För mig får den hålla sig borta till början av augusti. Nä, ja skoja bara... Vi har AC och bra gardiner på jobbet så man kan bra sitta där och låtsas som att det regnar, ute :)

2010-06-07 @ 15:22:26
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: siz

Det gör jag, fast jag började med mjukstart o for till jobbet:)

2010-06-07 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0