Ömma ben

Snacka om att jag har känt av gårdagens pump i dag. Mina ben har varit såååå sjuka. Kvällens inplanerade springtur skjuter jag upp till i morogon på morgonen, med förhoppning om att benen återhämtar sig under natten :)

Tog en runda på stan efter arbetet och tänkte shoppa lite. Ovanligt för att vara jag, men jag hittade ingenting! Kan ha berott på att jag var rejält trött efter en lång och tung arbetsdag. Känns som att det skulle sitta bra med en shoppingresa till nån storstad snart. Skulle vara fantastiskt att besöka London, Paris, Barcelona, Prag eller Milano. Drömma kan jag alltid, i verkligheten får jag väl vara nöjd om jag ens tar mig till Helsingfors eller Stockholm...haha...

Kommentarer
Postat av: Liza

ja, storstads-shopping skulle vara grejer det! Hoppas bena känns bättre idag!

2010-06-08 @ 09:12:30
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Camilla

Man brukar ju aldrig hitta något då man "får" shoppa.. sen då man har bestämt sig för att inte köpa något så hittar man massor!

2010-06-08 @ 17:07:08
Postat av: Jenny

Liza: Fick skippa springturen i morse, men det gjorde nog inget eftersom de regna. Var på step i kväll o känns faktiskt som att benen blev lite mjukare :)



Camilla: Exakt så är det! Enda positiva är ju att man sparar pengar :)

2010-06-08 @ 19:26:22
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0