Mumsiga muffins

I kväll har jag hunnit njuta av solen på en brygga vid stranden, äta middag med Lena och baka Choklad- och cheesecakemuffins. Jätte goda, men jag borde kanske inte ha smällt i mig två stycken...mår inte så bra nu... dumt huvud får magen lida :)

Vasa har drabbats av fotbollsfeber. Själv är jag ingen fotbollsentusiast, men visst har jag kollat lite på matcherna i kväll. Grym stämning verkar det vara i sydafrika. Imponerande är att Jimmy Westerlunds låt ”Game On” har valts till officiell maskotsång. En riktigt bra feelislåt som kanske kunde användas som spinninglåt... Dags att gå och sova så jag orkar med löpning och golf i morgon. På kvällen blir det terassöppningsfest på Fontana.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0