Midsommarveckan har börjat

Hej på er! Har veckan börjat bra? Jag har haft en bra dag på jobbet och semestern närmar sig med stormsteg. I kväll var jag på SpinnPump och nu sitter jag och planerar lite mat till midsommar och Skärgårdsdoktorn snurrar på tv:n i bakgrunden.

Det kan ju inte finnas någon mer idyllisk serie, jag får en riktig längtan efter att flytta ut på en holme och leva skärgårdsliv. Frågan är hur länge jag skulle vara lycklig med det...tror jag behöver rätt mycket "action" i min omgivning för att jag skall trivas.

Nej nu tror jag att jag skall fortsätta att planera midsommar, finns så mycket gott att tillaga så det är svårt att välja...tror i alla fall att det blir nån inlagd sill, speltbatonger med soltorkade tomater och oliver och New York blueberry cheesecake. Få se om jag hittar nåt annat gott också... :)

Kommentarer
Postat av: Liza

Javisst sku de va skönt att bo i skärgården ett tag, men jag tror precis som du att man förr eller senare skulle, som man på finska säger "höperöityä"!

Låter som en trevlig midsommar-meny!

2010-06-22 @ 07:15:26
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Exakt :) Blir till knytkalas på villan med syskonen och deras familjer under midsommar. Roligt då alla hämtar med nåt i matväg.

2010-06-22 @ 14:18:41
Postat av: Anonym

ååååååååååh New York blueberry cheesecake! är jag bjuden?!

2010-06-22 @ 15:46:57
URL: http://junikrafs.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0