I dag kom den



Boken som jag har väntat på :) Fick ett lass med semesterläsning, men den här tar priset. Skall krypa ner i soffan och kolla på vackra bilder och frossa i recept nu.

Började morgonen med en springtur och i kväll var jag på SpinnPump. Kroppen var pigg och stark så det var ett nöje att träna. Pumpen som var så otroligt tung förra veckan gick betydligt bättre i dag.

I morgon skall jag på manikyr, vilken lyx! Fick ett presentkort av min käraste syster i födelsedagspresent i december. Såg att det går ut den här månaden, så det är verkligen på tiden att jag använder det. En njutning ska de bli även om jag är tveksam till att de lyckas göra underverk med mina korta och sönderflagnade naglar...

Nej nu är det dags att stiga in i receptens värld :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

hittade du rocky roadrecepet? :)

2010-06-14 @ 21:12:50
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Yes det gjorde jag och mycket annat gott också :)

2010-06-14 @ 21:46:31
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0