Där satt den!

Känns som att jag kan säga det om mitt spinningprogram nu. Jag var nöjd, kunderna var nöjda och det var svettigt värre. En kund kom efter timmen och sade att det var den bästa spinningtimmen hon någonsin varit på :) Bättre kritik än så kan man knappast få. Men visst finns det alltid saker jag kan bli bättre på. Det är kul med positiv feedback, men egentligen finns det inget bättre än konstruktiv kritik för att man skall utvecklas. I kväll tänker jag i alla fall njuta av känslan att det gick bra, det måste man unna sig själv ibland!

I dag köpte jag en muffinsform, så nu ska jag minsann börja baka cupcakes. Tänkte börja i helgen med "Choklad- och Cheesecakemuffins". Låter det inte mumsigt!? Hittade Leila Lindholms kokbok "A piece of cake" på Adlibris och tror bestämt att jag skall beställa den. Finns inget bättre än kokböcker med vackra bilder. Älskar att bläddra i recept och inspireras av vackra rätter och bakverk.

Tack annars för boktipsen. Fortsätt gärna tipsa, än har jag inte beställt nåt :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

En vän har två av hennes böcker och jag bläddrade i dem en gång. Alldeles underbara bilder!

2010-06-09 @ 20:10:48
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Malin

Beror ju på vad man gillar förstås. Jag älskar allt av Camilla Läckberg, Mari Jungstedt och Denise Rudberg.

Kan verkligen rekommedera Leilas böcker, alldeles juvliga. Man kan bläddra i dem om och om igen.

2010-06-09 @ 20:32:52
Postat av: Jenny

Sofia: Väntar så på mitt paket från Adlibris så jag får sätta igång och baka och inspireras av underbara bilder.



Malin: Verkar som vi har rätt samma smak då det kommer till böcker. Tack för tipsen :)

2010-06-10 @ 07:29:25
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0