Bra start på helgen

I går efter jobbet blev det middag på Strampen med Jessi. Det var jätte skönt att runda av veckan på det viset, god mat och skvallerprat :)


Kan verkligen rekommendera Strampens ceviche, mums så god den var!

I morse var jag ute på en springtur. Sprang längs med stranden. Där hände det mycket i dag, det firas fiskets dag. En massa med försäljare höll på att ställa i orndning sina stånd och det doftade gott av stekta muikkor.

Under min springtur gav jag alla marathonlöpare som i dag skall springa Stockholm marathon en tanke. Det är rätt många österbottningar som har styrt kosan mot Stockholm. Lycka till allesammans!

Nu blir det till att städa lite och sedan skall jag ut på min första golfrunda för i år. Få se hur det går... I kväll blir det picknick med ett stort och glatt gäng. Undrar hur många fulla minderåringar som håller oss sällskap i Hovrättsparken....




Kommentarer
Postat av: Cecilia

After Work är nog rätt sätt att inleda helgen med :). Det ser nog riktigt gott ut det där. Jo jag känner också flera maratonlöpare som befinner sig i Stockholm just nu.

2010-06-05 @ 10:17:13
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: After work är aldrig fel :)

2010-06-06 @ 15:39:57
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0