BodyStep 80

I kväll testade jag nya stepserien, BodyStep 80. Kul serie med många nya stegkombinationer. Rätt tuff serie så det blir nog extremt svettigt i sommar då temperaturen stiger.

Min inplanerade löptur i morse blev inte av. Det regnade och benen var fortfarande alldeles för sjuka. Känns rätt bra så här efter steppen, men märkligt nog verkar det ta flera dagar att återhämta sig efter nya pumpserien.

I morgon kör jag mitt nya spinningprogram på Lady Line kl 18.15. Hoppas att jag känner mig nöjdare den här gången. Lovar i alla fall att jag skall ge allt så får vi se hur långt det räcker :)

Galet annars vilken hysteri det är kring Victoria och Daniels kommande bröllop. Löpsedlar, damtidningar, internetsajter och tv-kanaler tycks verkligen frossa i kungafamiljen. För att inte tala om industrin som har sett möjligheten till att öka på försäljningen med kaffe, choklad, mazariner, kylskåpsmagneter och alla de slags produkter prydda med Victoria & Daniel.

Men visst kan jag erkänna att deras bröllop intresserar mig så mycket att jag kommer att se på vigseln i tv.  Är mest intresserad av hurudan klänning Victoria kommer att ha :) 

Dags för lite kvällsmat och tv-slapp. Onsdag redan i morgon, underbart!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är också mest intresserad av hur klänningen kommer att se ut!!

2010-06-09 @ 15:24:28
URL: http://sofiahelena.blogg.se/
Postat av: Anonym

Choklad är aldrig fel. :P

2010-06-09 @ 16:25:50
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Sofia: Vi får ta o diskutera den efter bröllopet :)



Tvminnen: Nej choklad smakar alltid :)

2010-06-09 @ 19:24:42
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0