Söndergråten, men redo för träning

Nu har jag läst ut boken och fällt många tårar. Aldrig har jag blivit så berörd av en bok. Vill ni läsa en veklighetsbaserad berättelse som verkligen griper tag i er kan jag varmt rekommendera den. Nu har jag tjatat om den här boken varje dag så det står er säkert upp över öronen, men nu lovar jag att det är slut tjatat.

Hade en toppen kul eftermiddag och kväll med Hanna i går. Filmen "It's complicated" visade sig vara en perfekt film för mig och Hanna, ha ha...nej men vi skrattade gott :)

I kväll blir det ett pass BodyJam som intoduceras på gymmet i kväll. Blir kul att prova på något nytt. Efter BodyJam tänkte jag även gå på ett pass BodyPump. En kul kväll med mycket träning med andra ord. Blir kul eftersom jag får sällskap av Hanna och Lena.


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja tusan va de e skönt med träning! Mera träning (och kul sådan) åt folket! :D

2010-01-03 @ 20:00:36
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Bodyjam var en riktig höjdare. Definitivt jag något jag kommer att gå på i framtiden också :) Som du skrev så är det alltid kul med nya träningsformer.

2010-01-03 @ 20:45:39
Postat av: Hanna

Tja igen:=)!

Jodu, filmen va perfekt för oss, åååh, så gott vi skrattade!Å åh så kul träning d va ikväll, och åhh så mina muskler skakar efter pumpen!!Sov sov och jobba flitigt..aader e ju leedig:D!

2010-01-03 @ 21:38:15
Postat av: Jenny

Hanna: Tycker jag är skakis ännu efter pumpen...tyvärr tog ryggen skada också. Blir nog att kontakta läkare för o få nå hjälp nu. Ha en toppen LEDIG dag gumman!

2010-01-04 @ 07:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0