Raviolin gjorde mig till Karl Alfred

Måste säga att min ravioli blev lyckad. Fick en 8:a i betyg av Lena så det är väl godkänt :) Därför kan jag varmt rekommendera er att prova på receptet som jag länkade till tidigare i dag. Visst är det lite tidsdrygt att laga pastan själv, men smaken är verkligen värd arbetet.



Efter maten cyklade vi till gymmet, värmde upp på crosstrainer i 30 minuter och sen blev det ett pass BodyPump.  Raviolin gav mig verkligen extra styrka, kände mig som Karl Alfred i dag :) Det var första gången jag var på pump sedan min ryggskada. Det kändes bra under passet, så jag var överlycklig. Måste tyvärr erkänna att jag nu efteråt har lite ont. Hopppas det förblir så och inte blir värre. I morgon är det dags för besök hos fysion , hoppas ryggen har återhämtat sig enligt plan. Känns i alla fall lyxigt att få massage igen.


Kommentarer
Postat av: Hanna

:)Kul att du fixade pumpen!!Hoppas ryggen oxå fixar d,håller alla tummar o stortår!!:D Även jag kände mig som Karl-Alfred idag och höjde t.o.m trots combat före!!Väntar så på nästa helg!kram vännen!

2010-01-24 @ 22:30:17
Postat av: Jenny

Jo ryggen känns bra :) Håller själv tummarna för att det skall hålla i sig... Så duktig du var som drog dubbelpass och orkade dessutom öka på vikterna, 10+ åt dig! Nästa helg blir en kul helg :)kramis

2010-01-25 @ 07:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0