Nya löpartights

Det blev ett par nya löpartights från H&M i dag, inget annat, men bra så. Kan passa på att ge H&M en eloge för deras sortiment av träningskläder. Tycker att de både kvalitets- och prismässigt har ett bra utbud, speciellt löpartightsen slår ut många "märkestights" enligt mig.

Feelisen var på topp under attacken, energin var det tyvärr lite sämre med... Som tur hade jag Hanna med mig som boostade mig lite extra. Båda kunde vi konstatera att det var extra svettigt och tungt i dag. Vissa träningsdagar känns tyngre än andra och i dag var det en lite tyngre dag. Ser fram emot lugnare löpning i morgon med ny musik på ipoden :)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Den där H&M:s sportbh som kostar 14,95. Funkar riktigt bra på mig. Den är ju dessutom så billig att man kan ha nästan hur många som helst av dem, nästan. Inte skall man alla gånger underskatta H&M inte.

2010-01-22 @ 08:35:21
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: H&Ms sportbehå hör faktiskt till en av mina favoriter också. Kul att de dessutom har dem i flera olika färger :)

2010-01-22 @ 09:27:54
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/
Postat av: Sofie RW

Kul med nya tights; sånt piggar alltid upp. HM har verkligen piffat till sig med träningskläder; såg att de tom har underställskläder nu; rosa och läckra.



Ha en bra helg!

Postat av: Jenny

Sofie RW: Tack de samma!

2010-01-22 @ 21:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0