Lärorik och kul dag

Hemma på en snabbvisit för att mätta magen lite innan jag cyklar vidare till mamma och pappa och firar pappa som fyller år i dag. Grattis pappsen!

Dagen har varit otroligt kul. Vi var 21 ivriga personer på kursen. Dagen gick fort och jag lärde mig rätt mycket nytt. Även om jag har deltagit i spinningklasser i över 10 år fanns/finns det mycket att lära sig än. Aldrig blir man fullärd... Summasumarum var dagen väldigt lyckad :) Här ser ni resultatet:


Nu e de bara den lilla detaljen, dvs. jobbet som instruktör som fattas :)

Dags att cykla vidare till nästa anhalt. Ha en skön lördag kväll!

Kommentarer
Postat av: Liza

Graaattiiiss!!! :D Tror att du kommer att bli en huippu instruktör, en sån där som kräver allt men ger ocksåp allt! :)

När var det skulle på den där Nike-grejen?

2010-01-24 @ 08:30:34
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack, de hoppas jag med :) Nike conventet är 12.2.2009.

2010-01-24 @ 10:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0