Klurigt värre

Sitter och filar på lite låtar och planerar mitt spinningpass. Har fått veta att jag får dra ett testpass för några instruktörer på gymmet som sedan avgör ifall de tycker jag är tillräckligt bra för att börja dra timmar. Känns svårare än jag trodde att få ihop ett program som är varierande, intressant och utmanande till passande musik. Skall öva så jag kan låtarna och programmet utantill innan det är dags för det stora testet :)

Blev ingen träning i kväll eftersom jag var till fysion i dag. Han öppnade uppnågra låsningar som jag hade i övre ryggen så nu känns det riktigt bra. I stället för träning fixade jag ihop lite lunchlådor åt mig som jag frös in. Praktiskt att ta till de dagar som jag äter lunch på kontoret.

Kommentarer
Postat av: Liza

Uuuuuh! Va spännande! Jag håller på dig, men det vet du kanske redan! :)

2010-01-26 @ 07:04:38
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack, det behövs nog :) Känns som att jag inte gör annat än tänker på spinning nu då jag äter, sover, tränar...ja helt enkelt lever...

2010-01-26 @ 07:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0