Nike convention here I come

Yes, sista arbetsdagen för den här veckan är avklarad :) Nu gäller det bara att packa och ladda inför Nike konventet. Har inhandlat gainomax och bananer som åker med i kappsäcken så jag har något att ladda med mellan passen i morgon. Det kommer att bli en effektiv dag med många kul pass. Ska bl.a. prova på Powerstrip, en klass som blivit väldigt populär i Sverige, men inte riktigt har landat på den finska marknaden än. It's gonna be so fun! Ska även gå på Afropowerdance, Garuda matwork och nya Bodypump 73. Kameran kommer jag givetvis att ha med så ni kan räkna med bilder då jag återvänder på söndagen.

Programmet för övrigt ser ut som så att det blir brakmiddag på fredag kväll efter konventet, shopping på lördag, cocktailparty med gamla studievänner på lördag kväll och party all night long  innan vi flyger hem på söndagen. Roligt, roligt, men innan allt skoj måste jag välja ut kläder och packa min väska. Tror att jag har skrivit det tidigare, men jag hatar verkligen att packa. Önskar jag hade en betjänt som kunde packa åt mig, hahaha...

Måste annars berätta att nya combatserien verkligen är något att bita i för arm- och ryggmusklerna. Fick testa på den i går och har verkligen känt av det i dag.

I kväll skall jag skämma bort mig själv med en spakväll. Det blir o  peela kroppen, bada + fila fötter, lacka naglar, färga ögonbryn, lägga ansiktsmask och mysa.

Ha en toppen helg och en fin vändag så hörs vi på söndag! En stor Valentine's day kram från mig till er <3

Kommentarer
Postat av: Tomas

Powerstrip?! Allt hittar dom på...



Jag väntar ännu på att någon ska uppfinna Combatyoga. Då ska jag testa det :)

2010-02-11 @ 20:14:41
URL: http://tomaskarls.wordpress.com
Postat av: Jenny

Tomas: Jepp, säg int annat...fantasin tycks inte ta slut då det kommer till träning så vem vet, kanske du får prova på combatyoga i framtiden :)

2010-02-11 @ 20:25:28
URL: http://[email protected]
Postat av: Camilla

Ha det så kul i helgen! :)

2010-02-11 @ 20:54:48
Postat av: Jenny

Camilla: Tack de samma, de ska jag :)

2010-02-11 @ 21:15:08
URL: http://[email protected]
Postat av: Liza

Ha så kul ja! Och konventa lite för vår del också! :)

2010-02-12 @ 10:30:36
URL: http://lizalopare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0