Incredible me

Är det ok att köpa parfym åt sig själv? I alla fall var det precis det jag gjorde på lunchen i dag. Egentligen skulle jag bara ha en mascara. Då jag väl var i butiken fick jag ett infall och bestämde mig för att unna mig själv en Valentine's day present. Lunchsaldo: mat, ny parfym och mascara :)

Parfymen jag köpte heter incredible me av Escada, underbar vaniljton i doften.


Som sagt var mitt egentliga ärende att köpa en ny mascara, det blev den omtalade Fiberwig mascaran som lär göra underverk med ögonfransarna. Blir kul o testa den och se ifall jag får magnifika fransar och förföriska ögon ;) Lena har skrytit på den, så jag hoppas den lever upp till förväntningarna :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Klart att det är okej! Det gör jag också då inte den där galningen till favorit förstår att köpa mera till mig! ;)

2010-02-10 @ 18:41:53
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Tack för det, skönt att höra att jag inte är ensam :)

2010-02-10 @ 20:29:47
URL: http://[email protected]
Postat av: Hanna

Yes U R ; Incredible!! så säg som min son brukar säga: "Gratulerar jag" och njut av att skäm bort dig!:)D e du värd! P.s nu doftar vi dessutom lika, bra smak du har!

2010-02-11 @ 09:05:48
Postat av: Jenny

Hanna: E de sant, har du också den? I think we're both incredible :) Så klok son du har, jag tackar för tipset och säger "gratulerar jag"... :)

2010-02-11 @ 10:00:50
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0