Helgen kom och gick

Fort har helgen gått. Känner på mig att den här veckan kommer att susa förbi lika fort som helgen. Kalendern är full, men det är inte mig emot för det betyder att resan närmar sig fortare :)

I dag körde jag ut en sväng till Replot och hälsade på Tove, Teemu och deras hund Aada. De har det så mysigt i sitt nya hus. Det gläder mig att de har det så bra och verkligen trivs! Det var första gången jag körde en lite längre sträcka med bilen och det gick som smort trots snöovädret. Kan inte säga annat än att jag är mycket nöd med min lilla pärla.

Vasa är ju ingen storstad, men att trafikförbindelserna från Helsingfors är såpass dåliga som de verkar vara en lördag kväll chockerar mig. Jag och Lena kommer att landa kl 18 då vi kommer från Thailand. Efter kl. 19 går det varken flyg, tåg eller buss från Helsingfors upp till Vasa. Mycket märkligt, eller hur??? Det betyder givetvis att vi måste övernatta i Hesa fram till söndag. Få se om vi hittar nån snäll vän som kan tänka sig att ha oss inneboende för en natt :)


Kommentarer
Postat av: Tove

Det var så roligt att ha dig här vännen! =) kram

2010-02-28 @ 22:32:06
Postat av: Jenny

Tove: Tack för goda bullar :)

2010-03-01 @ 07:20:40
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0