Varma hallon med keso



Supergott och enkelt mellanmål :) Värm upp hallonen och blanda med keso.

Måndagen är nästan över och fort har den gått. Körde SpinnPump i kväll och det var tyngre än det brukar. Hoppas inte det är någon underliggande förkylning som spökar. Tycker de är så många som är förkylda så jag håller tummarna för att jag klarar mig. Kanske bäst att kurera sig redan med frukter och grönsaker.

I morgon kväll skall jag på kalas och fira min systers son som fyller 11 år. Lillkillen har blivit stor. Har köpt en film åt honom, Alice i underlandet. Hoppas att han inte tycker den är för barnslig...åldersgränsen är ju 11 på den så helt fel kan det ju inte vara. Bara den inte är för tjejig...ärligt så har jag ingen aning om vad 11 åringar i dagens läge tycker är löjligt. Får väl se i morgon om den går hem eller inte :)

Känner mig trött och slut, så de som lockar mest just nu är soffan och tv. Ha en bra fortsättninge på veckan!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0