Uppfriskande attack

Huh säger jag! Att sitta en hel dag på skolbänken är tyngre än jag kom ihåg. Var alldeles snurrig i huvudet då jag kom hem kl 18.00. Hoppade i träningskläderna och cyklade i regnet till gymmet för ett pass BodyAttack. Det var så otroligt skönt att ge järnet och svettas som en tok efter att ha suttit stilla en hel dag.

Kvällens mellanmål blev kvarg med granatäppel, fräscht och gott. Granatäppel är en frukt som jag äter alldeles för sällan och tror inte jag är ensam om det. De syrliga och läskande kärnorna är rika på C-vitamin, folsyra och antioxidanter. En riktig hälsobomb med andra ord :) Det enda negativa är att de är rätt svåra att pilla ur skalet...



I morgon är det fredag! Underbart, eller hur?

Kommentarer
Postat av: anki

det är helt ok! =) och jag länkade till din, hoppas det är ok också!

2010-08-26 @ 21:30:24
URL: http://www.traningslyckan.blogspot.com
Postat av: Michaela

NamNam med granatäppel! Det är så otroligt gott, (och nyttigt). :) Tack för mattipset, har hittills bara använt granatäpplet i sallader. Hah, jo inte är det världens enklaste sak att vara studerande. Det tar faktiskt på krafterna att sitta och koncentrera sig timme efter timme. Bara en dag till i Närpes nu Jenny, jaksa jaksa! ;)

2010-08-26 @ 22:52:19
URL: http://mychela.peppar.fi
Postat av: Jenny

Anki: Självklart är det ok!

Michaela: Tack Michaela, de ska nog gå bra :)

2010-08-27 @ 06:31:15
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0