Lätt som en plätt

Måste säga att det här dagen har gått mycket bättre än jag väntade mig. Jag har inte druckit en enda kopp kaffe och hade endast lite ont i huvudet på eftermiddagen som gick om rätt snabbt. Hoppas jag har lika bra flyt hela vägen så kommer det här att gå lätt som en plätt :)

Under detoxkurer får man inte anstränga kroppen med allt för tuff träning. Därför kommer jag att köra lite annan träning än jag är van med under dessa veckor. I kväll var jag på BodyPump och i morgon tror jag att det blir pilates, skulle även gärna prova på joga, kommer att ta långa promenader och kanske åka lite rullskridskor.

Få se om jag blir så harmonisk i kropp och själ som de skriver att man skall vara efter en detoxkur.


Skulle inte vara helt fel att sitta på en strand i solnedgången och meditera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0