Konstens natt

I går var jag på Konstens natt. Besökte bl.a. Ritz och Kuntsi, såg en Capoeira förevisning och en massa med bekanta ute i vimlet. Terassen utanför Kuntsi var en ny och trevlig uplevelse. De spelade skön lounge musik, solen sken och de flesta såg ut att trivas. De är kvällar som denna som jag älskar att bo i Vasa. Till helgen har de lovat toppen väder, så underbart det skulle vara att få hoppa i bikinin och njuta av sommarens sista sol :)

Jag som inte vanligvis väger mig, gjorde det i morse och kunde konstatera att semesterkilona är borta. Ställde mig på vågen innan jag började detox-kuren och ville nu då det närmar sig slutet göra en mellankoll. Då kuren är slut skall jag göra en kroppsanalys för att ta reda på om det bara är vätska som har försvunnit, eller om fettprocenten har minskat. Eftersom jag konstant dricker och äter frukt tror jag nog att det är annat än vätska som runnit av mig, men det återstår att se.

I alla fall så känner jag mig fräsch och harmonisk innifrån ut, att jag tappat lite vikt och ryms in i jeansen igen är bara en bonus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0