Spinnpump piggade upp

Hallå på er i höstmörkret. Nu undrar jag när det skall sluta regna och börja snöa? Ni tycker kanske att jag tjatar om vädret, men börjar faktiskt få nog! Vädret och mörkret har en negativ inverkan på mitt humör...

Var ovanligt trött i dag på arbetet, men det fixade jag med ett SpinnPump pass i kväll. Hoppas på att vara pigg som en lärka då jag vaknar i morgon....ha ha, vad är sannolikheten till det...??? Hade sällskap av Ninni på SpinnPumpen och det var verkligen super. Hon peppade mig till att öka på vikter på ryggen, vilket jag inte annars skulle ha gjort och jag fick henne att öka på under bicepslåten. Detta innebär säkert att jag kommer att ha stel rygg i morgon och Ninni ont i armarna :) Som jag tidigare skrivit så är inte detta något jag kommer att tjura över för jag älskar träningsvärk!

I morgon har jag tänkt hinna med att köpa nya julgardiner under lunchen, få se hur jag lyckas med det... och på kvällen blir det spinning med Lena, skoj skoj.

Nu ska jag inta soffan och kolla på desperata hemmafruar :)


Kommentarer
Postat av: Liza

Ja för min del får du "tjata" om vädret fast varje dag om det får snön att komma snabbare! Jag börjar få riktgit leidon jag med på det här eviga mörkret!

:)

2009-11-24 @ 09:08:57
URL: http://lizalopare.blogspot.com
Postat av: Jenny

Liza: Bra då är vi två som tjatar :) Kanske snön kommer fortare då...

2009-11-24 @ 10:23:35
URL: http://jennyclofqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0