Glad lillajul på er!

Vaknade tidigt i dag, för jag har en hel del som skall göras under dagen. Tänkte börja med att bege mig till gymmet och springa o lyfta lite vikter. Efter det skall jag städa och julpynta här hemma. Köpte jätte mysiga dynor till soffan från Indiska i går som skall matcha med de nya julgardinterna. Tror det blir supermysigt då allt är på sin plats. Eftersom det är lillajul och jag inte riktigt har kommit i julstämning ännu skall jag göra ett försök till att förbättra på det i kväll. Skall gå på Pedavoces julkonsert med Lena i Trefaldighetskyrkan. Om inte före i och med att jag skall pynta här hemma tror jag att jag kommer i mysig julfeelis under konserten.

Jag är annars hustomte hos mamma och pappa nu då de är i Thailand. I går då jag var och vattnade blommorna fick jag en påminnelse om att "lillajulstomten" har varit på besök. Kan ni förstå att bland påsar och paket åt mina syskonbarn stod det en påse med mitt namn på! Tänk att en 27-åring får besök av lillajulstomten också. Måste uppenbart ha varit väldigt snäll i år ;) Tror jag sparar paketen till i kväll.



Nej nu ska jag hoppa i träningskläderna och köra till gymmet. Ha en fin lillajulsdag allesammans!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Glad lillajul vännen!Låter som en perfekt lillajul!Hoppas du kommer i lillajulfiilis!Här e den grym redan..så länge persiennerna hålls nere vill säga!Härligt att du fick paket:D, tror lillajultomten i Årvas oxå hittar denna åldring, härligt med tomtar som ser till alla barn:)!Kram

2009-11-28 @ 10:36:31
Postat av: Jenny

Hanna: Jo visst är det kul att tomten kommer ihåg lite äldre flickor också :) Hoppas du får en mysig kväll!

2009-11-28 @ 12:10:09
Postat av: Lena

Hej sötnos! Jag har just kockat kyckling med banan&curry enligt ditt recept. Supergott! Tack för tipset :) Ses snart...

2009-11-28 @ 13:59:18
Postat av: Cecilia

Trevlig lillajul ditåt! Och Pedavoces julkonsert låter mysigt. jag tog del av Pedavoces Julkonsert i Umeå under ett av mina år där. Det var trevligt med lite finlandssvenska mitt i den rikssvenska djungeln.



Nog kan man vid 27 års ålder ännu få paket av lillajulstomten. Jag har ju ännu chokladkalender :).

2009-11-28 @ 14:00:28
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Lena: Kul att de smaka! Ses snart gulle :)



Cecilia: Jo de ska bli supermysigt med julkonsert. Tack för din tröstande mening, nu kan jag öppna paketen med gott samvete :)

2009-11-28 @ 14:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0