Full träningsklass

Tror ni inte att jag var lika trött i morse då jag vaknade....jo det var jag. Men nu då jag sitter och äter frukost känner jag mig faktiskt piggare, hoppas det håller i sig.

I kväll skall jag på bio på "Flickan som lekte med elden". Innan det är movietime har jag tänkt hinna med ett pass spinning. Det blev nämligen ingen spinning i går kväll. Kan ni förstå att klassen var full då jag kom till gymmet, även om jag var i god tid. Blev träning på crosstrainern i stället innan BodyPumpen. Därför kliar det extra mycket i spinningtån i dag :)

Jag har annars haft torra och flagnande naglar på sistone. Doppade en bomullstuss i lite oliolja som jag baddade naglarna med i går kväll. Lät detta verka under natten och naglarna ser redan "friskare" ut. Ett hushållsknep åt er som lider av samma problem.

Kommentarer
Postat av: sanna

tja!

läste ditt tidigare inlägg om pilates - antar du har varit några x antal gånger nu - har du märkt någon skillnad?

jag var själv igår på en timme putkisto-pilates och en timme "vanlig" pilates. och det känns minsann i kroppen idag..

märkte även stor skillnad från sist jag var (ca 1 år sedan), kroppen är mycket styvare och det var mycket tyngre. så pilates är nog en annan slags träning!

kram på dej!! :)

2009-11-03 @ 19:50:37
Postat av: Jenny

Sanna: Jo visst har jag märkt att övningarna blir mer effektiva med tiden, jag orkar mer och kanske har jag fått bättre hållning...vet ej. Tror det skulle vara enklare att se resultat ifall jag inte annars var aktiv. Tycker dock att pilates är ett bra komplement till min annars rätt "intensiva" träning. Keep up the good work och kämpa på, kramis!

2009-11-03 @ 22:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0