Tung men skön attack



Dagen blev inte riktigt som jag hade planerat. Ingen morgonlänk pga regnet, ingen golf pga regnet... Det höll upp en stund på eftermiddagen och ivrig som jag var gav jag mig iväg till golfbanan. Han dock inte ens fram innan det ösregnade igen. Känns därför som att jag inte har gjort mycket vettigt i dag. Tvättat, städat och slappat, men det är också skönt ibland.

Detta betydde att jag hade dubbelt med energi inför BodyAttack passet och det visade sig behövas. Gud vilket pass! Talade med Pia som drog timmen efteråt ifall det bara kändes som att det nya programmet är tyngre än det gamla eller om jag är i dålig form. Hon bekräftade det jag anade att det är tyngre. Låt nummer 4 lär vara den tyngsta genom tiderna. Nå, men det är alltid roligt med utmaningar och ett program att verkligen bita i.

Ifall det håller upp i morgon skall jag ta och cykla till villan (47 km). Skulle helst avverka den färden i solsken eller åtminstone i uppehåll. Tänkte att det blir bra träning inför Botniacyklingen. Önskar bara att jag hade en annan cykel än min 7 växlade citybike. Men nu är det bara att trampa på med det jag har...

Dags för en kopp yogite för att varva ner inför natten. Nati nati...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0