Kyliga vindar

Steg upp kl 10 i dag efter att ha sovit en lång natt. Natten fredag till lördag blev det inte många timmars sömn. Var ute och festade med Jessi. Dansade som tokar och hade roligt enda fram till stängningsdags. I går var jag väldigt slö och trött så det blev ingen träning. Hade ju tänkt gå och kolla på en ny cykel, men det blev inte heller av. Umgicks med vänner och drack kaffe och åt bulla nästan hela dagen...väldigt hälsosamt...not... På kvällen blev det film med godis, så mysigt.

I dag började jag däremot dagen med en springtur. Det blåser rätt hårt i Vasa nu, kyliga vindar som påminner om höstvindar. Inte kan det väl vara så att sommaren redan är över...? Sprang en ny runda, roligt med lite omväxling. Jag tror det är viktigt att variera sitt springande. Ifall man kör samma rutt varje dag blir det nog lätt så att man tröttnar på att springa.

I dag på eftermiddagen ska jag och spela golf. Få se hur det går i dag om bollarna flyger dit jag vill eller åt fel håll.

 Bjuder på en liten frukostbild. Ha en skön söndag vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0