Vit morgon

Då var det lördag. Kul att Erik vann Idol i går. Inte så ovänat kanske, men enligt mig var han absolut värd det! Jag o Jessi hade en mysig kväll med mycket skratt.

Vaknade rätt tidigt i dag. Har druckit en frukostsmoothie och tänkte börja på o städa nu för att sen cykla iväg till gymmet för lite löpning. Älskar lördagarna på gymmet. Oftast är det rätt lite folk och lugnt.

I natt har det faktiskt kommit lite snö. Mysigt att vakna upp och se något annat än grå asfalt. Hoppas bara att det fortsätter snöa i dag så blir det ännu mysigare.

Känns nästan ofattbart att jag skall vara ledig ända till torsdag. Rätt skönt med strejk just nu. Då jag har ställt in mig på att vara ledig tror jag att jag skulle bli rätt sur ifall de på söndag skulle meddela att det inte heller blir strejk. Möjligheten till det är dock minimal, så jag tror inte jag behöver oroa mig :)

Ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en härlig lördag,vännen!

2009-12-12 @ 10:34:23
Postat av: Ulli

Hej vännen, hälsningar från Holland. Njuter själv av lördagen med kaffe och bara tar det lugnt. Ska gå in till stan en sväng och få lite julfeelis. Hela stan är julpyntad med lampor och superfina granar. Snö tror jag dock inte vi får, det skulle kanske få en att inse att det faktiskt är December.. Kramis!

2009-12-12 @ 11:01:20
Postat av: Jenny

Hanna: Tack gulle! Njut av lördagen du me :)



Ulli: Roligt att höra av dig! Låter som att du får en julmysig dag. Ha en toppen helg :)

2009-12-12 @ 11:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0