Vad är väl en bal på slottet?

I dag är det Finlands 92:a självständighetsdag. Jag kom nyss hem från ett pass pilates och sitter nu i soffan och beundrar klänningarna på självständighetsbalen. Tänk vilken upplevelse det måste vara att få gå på bal på slottet... Eftersom jag inte får närvara nöjer jag med att delta via tv-soffan med en kopp detox te, lyxigt värre.

I dag har jag sysslat med traditionsenligt pepparkaksbak. Höll på i hela tre timmar, puh... Önskar ni kunde känna doften genom datorn, hela lägenheten doftar jul.





Efter bakandet fick jag besök av mamma och pappa. Kul att träffa dem efter deras resa och speciellt kul var det att få pulsklockan jag beställde då de åkte. Skall läsa instruktionsboken och ställa in klockan i kväll så att jag får testa den i morgon.

Hade en jätte lyckad dag i går. Var en vända till stan, gick på BodyAttack med Hanna och kvällen spenderades med ett gäng superhärliga tjejer. Åt lite smått o gott, talade, skrattade och fortsatte natten på Sky's dansgolv. De va lite väl mycket människor, men annars en hellyckad kväll.

Dags för min favoritsysselsättning (not), läsa instruktionsboken för pulsklockan... Känns alldeles underbart att vara ledig i morgon och på tisdag. Skall njuta av varje minut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0