Underbart att vara ledig

Kan ni förstå, jag som vanligtvis vaknar kl 8 oberoende om det är helg eller inte, sov idag till kl 10! Känner mig sååå utvilad och glad.

Började morgonen med att köra konditionstestet på pulsklockan. Konditionstestet behövs för träningsprogrammen som klockan planerar utifrån konditionsnivån. Kul med ett hjälpmedel som verkligen har användbara funktioner och tar i beaktande mina individuella värden. I kväll blir det med andra ord fullt ös på SpinnPumpen :)

På gymmet får man dessutom gå på kroppsanalys. Tidigare gick jag en par gånger per år för att följa upp träningen, men nu har jag inte varit på över ett år. Därför har jag bokat tid för analys i morgon på morgonen. Under kroppsananlysen får man bl.a. veta hur stor del av kroppen som består av vatten, fett och muskler. 

Nu skall jag baka lussebullar och fylla frysen med lite godheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0