Fullproppad dag

Packade gymväskan i går kväll eftersom jag visste att jag inte skulle hem via innan träningen i kväll. Direkt efter jobbet var det middag med Ulli o Lena. Vi hade kul som vanligt :) Tack tjejer, alltid ett nöje att umgås med er!

Efter middagen tänkte jag faktiskt nästan hoppa över träningen i kväll. Hade planerat att gå på combat som började kl 19, men hann inte. Får lov att tacka Lena som drog med mig på träning i gymmet i stället. Efter gymmet cyklade jag vidare till mamma och pappa för att vara hustomte en sista gång innan dekommer hem i natt. Kom hem en 21-tiden, rätt trött efter dagens program. Nu sitter jag i soffan o degar och längtar efter min sköna säng.

På fredag har vi julfest från jobbet och jag vet inte ännu vad jag skall ha på mig. Planen är att jag skall prova lite kläder nu i kväll...puh känns som ett projekt som jag inte riktigt skulle orka ta tag i, men tyvärr måste... kanske dags att sluta surfa och börja prova kläder...

Började annars läsa i boken "Den hemliga kocken" i går kväll och måste säga att jag redan är chockerad. Skall bjuda på lite citat ur den en annan dag så ni också får större vetskap om vad det är som ligger i butikshyllorna.

Nej nu kallar klädgarderoben...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0