Ryggbesvär, grrr :(

Aj aj aj säger jag...har fortfarande ont i ryggen. Satt i massagestol på gymmet innan spinningpasset i kväll i hopp om att mjuka upp ryggen. Det hjälpte tyvärr inte så jag fick dras med ond rygg under hela spinningpasset. Som  om inte det skulle vara nog, så var det en "vikarie" som drog timmen. Nu kanske ni tycker att jag är kräsen, men musiken var skit, det var inget drag och nivån av träningsglädje var på noll. Vågar nästan skriva att jag skulle ha gjort ett bättre jobb själv...Nu sitter jag och väntar på att mobilatet skall börja verka och stilla min smärta. Bråkar ryggen än i morgon blir det nog att stå över träningen. Hoppas inte för jag ser sååå fram emot ett Combatpass med Pia!

Har annars börjat på med att rena min kropp efter julens frosseri. Besökte en hälsokostbutik i går för att köpa mera yogite och passade då samtidigt på att höra mig för om lite detoxkurer. Insåg rätt fort att det är onödigt att betala för en kur då jag enkelt kan bygga upp mitt eget detoxprogram. Tillreder  nu mest flytande föda som soppor och smoothies och dricker mycket vatten och detoxte. Tyvärr kommer jag inte riktigt att kunna hålla mig till planen eftersom det är nyårsafton på torsdag.

Något som är absolut förbjudet under detoxkurer är kaffe och alkohol. Kaffe kan jag inte vara utan ,så det tänker jag inte avstå och på nyår blir det nog lite skumppa för min del...men som sagt i det stora hela tror jag att jag skall lyckas skölja ut en del skräp och gifter ur kroppen.

I morgon kväll kommer det en mycket efterlängtad modeshow på TV3. Kl. 21 smäller det :) Lena kommer hit för att se på vackra änglar och en spektakulär show med mig. Kan ni gissa vad det är? Kanske inte så svårt...:) Här kommer ett tips, världens vackraste kvinna enligt mig.


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det kanske är ålderns som börjar ge sig tillkänna när ryggen börjar bråka. Vi hade skidteknikträning i kväll och parstakningsövingarna blev nog en riktig plåga för ryggen.

Jag borde kolla upp om jag får tag i någon detoxkur och te för jag känner nog att julens alla godsaker har satt ordentliga spår i kroppen. Nytt år, nya tider, nya tag.

2009-12-29 @ 21:09:54
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Skämtade själv på jobbet i går o sa att jag börjar få ålderdomstecken då ryggen bråkar...:) Det finns många detoxkurer att välja mellan, men går som sagt bra att detoxa sig utan kur med mycket grönsaker, frukt, flytande föda och te i stället. Lycka till!

2009-12-30 @ 07:21:38
Postat av: Snorkkis

Trist att ryggen krånglar; hoppas det är bättre i morgon! Ska bli spännande att höra vad du tycker om detoxen. Och njut av showen!

2009-12-30 @ 18:50:13
URL: http://snorkfrokens.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Snorkkis: Showen var precis så bra som jag väntade mig. Detoxkuren går bra hittills, även om mitt humör har sviktat lite mer än vanligt...:)

2009-12-30 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0