Påskens boktips



Läste ut denna bok under min semester. Det är fortsättningen till boken "En sorts kärlek" som jag rekommenderade tidigare. Måste säga att denna var om det är möjligt ännu bättre. Ray har utvecklats som författare och skriver på ett mer moget sätt. Den är inte lika tårdrypande som den första boken, men får en att komma till insikt med mycket här i livet. Rekommenderar den varmt även till er som inte har läst "En sorts kärlek". Boken börjar nämligen med ett sammandrag från första delen så ni hänger med även om ni inte har läst den.

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Jag har också läst båda böckerna och jag måste säga att jag blev lite besviken på änklingen. Kan ju vara så att den inte var dålig utan det att jag hade för höga förhoppningar. Dock hade verkligen svårt att få den utläst. Jag tyckte inte heller om "aldrig fucka upp" som på nåt sätt är en "fortsättning på "snabba cash".

Jag tycker det stämmer bra att han utvecklats som författare och att historien bakom boken är sann. Men det är något som jag nu just inte kan sätta fingret på som inte riktigt tilltalade mig.

2010-04-03 @ 19:41:41
URL: http://junikrafs.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Cecilia: Jag hade egentligen inga förväntningar på boken och blev kanske därför så positivt överraskad. en bra bok enligt mig, men smaken är ju som baken :)

2010-04-03 @ 22:13:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0