Back from Tallin

Då var jag hemma igen efter sköna dagar med mycket god mat i Tallin.

I morse vaknade jag kl 8 av ett meddelande från Tove som påminde om vår lunch i dag. Steg upp och gav mig ut på en länk. Underbar morgon, varmt och skönt. Sprang längs strandpromenaden och njöt av att det för en gångs skull inte ens blåste. Foten är äntligen ok, så det är ett nöje att springa igen.

I dag på eftermiddagen skall jag och spela golf. Skall gå 18 hål och eventuellt lämna in kort för att försöka sänka mitt handikapp. Beror lite på hur det går. Har ju inte spelat så mycket ännu i år, så jag har inte så stora förhoppningar på att det skall gå bra. Hoppas bara att det inte börjar regna, för det ser lite regntungt ut.

Fick en förfrågan om receptet på sommartårtan som jag bjöd på vid min inflyttningsfest. Lade nyss upp det så nu e de bara att baka och avnjuta de somriga smakerna :)

I morgon får jag besök av mina tidigare arbetskompisar. Skall bjuda på en riktig smaskig efterrätt som nog inte är så hälsosam, men otroligt god. Dags att skriva upp ingredienserna och gå och handla...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0